Obecní úřad
Trnová 181
330 13 okr. Plzeň - sever
III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICTb
Sada 03 - Anglický jazyk
Číslo DUMu | Název DUMu |
---|---|
01 | |
| Žáci se seznámí se slovní zásobou týkající se počasí. Učitel jim anglicky čte věty popisující stav počasí a zároveň ukazuje na obrázky. V dalším cvičení si žáci upevní slovní zásobu, kdy k obrázkům přiřadí správnou větu. Na závěr žáci doplňují věty a opakují si slovní zásobu týkající se oblečení. |
02 | |
| Žáci si zopakují anglickou abecedu. Pojmenovávají obrázky. Přiřazují název k obrázku a řadí podle abecedy. Učitel nakopíruje obrázky a názvy, žáci si vše rozstříhají. Pracují samostatně, poté zkontrolují podle kontrolních listů. Pak vše nalepí do sešitu. |
03 | |
Učitel rozstříhá jednotlivá slova. Žák si vylosuje slovo. Červené slovo se žák snaží nakreslit a ostatní žáci se snaží uhodnout o jaké slovo jde. Modré slovo se žáci snaží předvést pantomimicky. Kreslící žák nebo žák snažící se předvést slovo pantomimicky nesmí použít slova. Jde o opakování slovní zásoby. | |
04 | |
| Procvičování a opakování barev, čísel a abecedy. Učitel rozdá každému žákovi jeden list s mřížkou. Učitel diktuje žákům barvu a umístění: J5 red, K6 green, ... Žáci podle diktátu vybarvují políčka. Poté si každý žák může připravit svůj obrázek a diktovat ostatním žákům. |
05 | |
| Procvičování a opakování slovíček týkajících se halloweenského svátku. Dětem je položena otázka, na kterou se následně objeví odpověď formou obrázku a poté i psaná podoba slova. |
06 | |
| Procvičování a opakování počítání 10-0. • Jde o variaci písničky 10 Green Bottles. Na začátku každé sloky učitel s dětmi spočítá kolik čarodějnic je na obrázku. Ptá se: How many witches are there? 1,2,3,… Poté zaspívá s dětmi sloku z písničky. Při slovech All of a sudden… nechá vždy jednu čarodějnici odletět. Pokračuje se stejným způsoben dokonce. |
07 | |
| Procvičování a opakování halloweenské slovní zásoby. Děti si zopakují slovíčka, která jsou následně procvičena. Všechna slova se jim objeví v mřížce, kterou se po dobu jedné minuty snaží zapamatovat. Potom vždy jedno slovo zmizí a děti se snaží vzpomenout si, které to bylo. Následně mizí dvě a tři slova najednou. |
08 | |
| Prezentace pojmu little (malý) a big (velký). Následné procvičení při pojmenování obrázků zvířat a psaní celých vět. |
09 | |
| Prezentace slovesa CAN v kladných a záporných větách. Následný souhrn použití slovesa CAN a procvičení použití slovesa překladem vět. |
10 | |
| Prezentace básničky , naučení a zapamatování celého textu. Fotografie pomohou v první fázi k porozumění textu, poté napomohou v doplňování chybějících slov. Nakonec děti doplní básničku bez pomoci samy. |
11 | |
| Jednoduché věty popisují některý z vánočních předmětů a děti se snaží co nejrychleji uhodnout o co nebo o koho se jedná. Posléze se objeví obrázek předmětu a jeho popis jako kontrola. |
12 | |
| Prověření dosavadních znalostí žáků. Žáci odpovídají celou větou na otázky. V posledním úkolu napíší číslo slovem. |
13 | |
| Žáci jsou seznámeni s významem a používáním vazby HAVE GOT a názvy jednotlivých částí obličeje. Poté je nové učivo procvičeno obrázkovým diktátem: učitel dětem diktuje popis obličeje a děti kreslí podobu podle zadání. |
14 | |
| Prověření znalostí žáků probíraného učiva v I. pololetí. Žáci odpovídají celou větou na otázky, překládají, doplňují chybějící slova a v posledním úkolu napíší číslo slovem. |
15 | |
| Seznámení žáků s novými slovíčky týkající se názvů členů rodiny. Žáci se naučí samy popisovat svoji rodinu. |
16 | |
| Prověření znalostí žáků probíraného učiva ve II. a III. čtvrtletí. Žáci tvoří celé věty, odpovídají celou větou na otázky a v posledním úkolu napíší čas slovy. |
17 | |
| Music time – hudenbní nástroje, sloveso can, play, krátké odpovědi ( Yes, it is. No, it isn´t.) |
18 | |
| Pets - domácí mazlíčci, slovní zásoba, big X little, tvoření krátkých odpovědí. |
19 | |
| Weather – It´s sunny.(raining, windy,…) Seasons, počasí a činnosti. |
20 | |
| My school, My classroom, Lessons, Have got - tvorba vět oznamovacích a tázacích, What time is it? |
Návštěvnost:
ONLINE:4
DNES:324
TÝDEN:324
CELKEM:1242493