Obecní úřad
Trnová 181
330 13 okr. Plzeň - sever
III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICTb
Sada 02 - Lidé a čas
Číslo DUMu | Název DUMu |
---|---|
01 | |
| Žáci se pomocí prezentace seznámí s místy, kde žila v mládí B. Němcová |
02 | Protektorát Čechy a Morava, pevnostní tvrz Dobrošov, opevnění Československa |
| Žáci se formou prezentace seznámí s typy opevnění na hranicích Československa před „Mnichovskou dohodou“ v roce 1938 |
03 | |
Prezentace II. světová válka - seznámení s učivem o II. sv. válce. | |
04 | |
| Žáci seřadí dny v týdnu, rozdělí je na pracovní dny a dny volna. Doplní svůj rozvrh hodin, seznámí se s týdenním režimem a doplní svůj vlastní. Vyhledávají dny v kalendáři. Napíší dny ve správném pořadí |
05 | |
| Pomocí prezentace se žáci seznámí s pevností Terezín, která sloužila za II.sv. války jako koncentrační tábor. |
06 | |
| Pomocí prezentace se žáci seznámí s obcí Lidice, která byla za II. sv. války nacisty vyhlazena. |
07 | |
| Žáci si v prezentaci zopakují nejdůležitější pojmy z učiva o pravěku. Zopakují si význam slova pověst a společně vyluští křížovku k tomuto tématu. |
08 | |
| Žáci si zopakují význam slova pověst a po přečtení pověsti o příchodu Slovanů na naše území a ve dvojicích vypracují list k tomuto tématu. |
09 | |
| Žáci si po přečtení pověstí o vojvodovi Krokovi a jeho dcerách ve dvojicích vypracují list k tomuto tématu. |
10 | |
| Žáci se seznámí s hodinami. Učí se určovat čas - posunují ručičky na hodinách. Doplňují časové údaje. |
11 | |
| Žáci se formou rozhovoru s osobností seznámí se životem Václava III. a ve dvojicích zpracují informace o této osobnosti. |
12 | |
| Žáci si formou rozhovoru získají informace o slavném králi a císaři a k tomuto tématu vypracují následně list. |
13 | |
| Žáci se formou rozhovoru s osobností seznámí se životem synů Karla IV. a zpracují informace o těchto osobnostech. |
14 | |
| Žáci si rozstříhají list na kartičky a podle charakteristiky přiřazují kartičku ke jménu panovníka. |
15 | |
| Seznámení s českými vánočními zvyky a tradicemi. |
16 | |
| Žáci formou testu odpovídají na otázky týkající se osobností českých dějin za vlády Přemyslovců a Lucemburků. |
17 | |
| Při práci s textem se žáci seznámí se životem lidí v Habsburské říši a vypracují |
18 | |
| Seznámení s velikonočními tradicemi. |
19 | |
| Žáci si zopakují učivo o nejstarších obyvatelích naší vlasti. |
20 | |
| Žáci se seznamují s očními obdobími a posloupností měsíců v roce. Přiřazují měsíce k jednotlivým ročním obdobím. |
Návštěvnost:
ONLINE:1
DNES:127
TÝDEN:1240
CELKEM:1323842