Obecní úřad
Trnová 181
330 13 okr. Plzeň - sever
III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICTb
Sada 01 - Český jazyk - jazyková výchova
Číslo DUMu | Název DUMu |
---|---|
01 | |
| Žáci pracují s literárním textem ( Eduard Petiška – Vláďův drak). Plní úkol určený k rozvoji zrakového vnímání. Čtou příběh s porozuměním. Splní úkoly vyplývající z textu. Rozstříhají věty a složí příběh podle dějové posloupnosti. |
02 | |
| Žáci si hravou formou zopakují, co ví o lese a jaké vědomosti mají o smrku. Ve skupince si poví, co by se chtěli o smrku dozvědět. V textu se seznámí se zajímavostmi o smrku a vypracují o něm tabulku. Na závěr si o smrku napíší krátké povídání. |
03 | |
Žáci si na listu vysvětlí, jakým způsobem zapisovat do karty a do deníku přečtené knihy. | |
04 | |
| Žáci řeší hádanky, dopisují odpovědi, kontrolují správnost podle obrázků. |
05 | |
| Žáci skládají slova, vyřeší křížovku, čtou s porozuměním, odpovídají na otázky, odpovědi zapisují. |
06 | |
| Doplňovačka - pohádkové postavy. Čtení s porozuměním - žáci rozstříhají karty s texty a názvy pohádek, přiřazují název ke správnému textu. |
07 | |
| Žáci nacvičí čtení víceslabičných slov, vyřeší doplňovačku, čtou s porozuměním text, odpovídají na otázky, vyhledávají v textu rým, vybírají správná tvrzení. |
08 | |
| Žáci pracují ve skupinách, vylosují si pohádku, rozstříhají věty. Složí věty ve správném pořadí. Doplní názvy pohádek. Nakreslí hlavní postavy z jednotlivých pohádek. |
09 | |
| Vyhledávání a doplňování rýmů. |
10 | |
| Žáci vyhledávají rýmy, řeší křížovku a poznávají názvy rostlin. Na závěr jednu kytičku zkusí popsat vlastními slovy. |
11 | |
| Čtení s porozuměním |
12 | |
| Čtení s porozuměním |
13 | |
| Čtení s porozuměním |
14 | |
| Čtení s porozuměním |
15 | |
| Čtení s porozuměním |
16 | |
| Čtení s porozuměním, práce s textem, slova s opačným významem. |
17 | |
| Čtení s porozuměním, práce s textem, krátký mluvený projev. |
18 | |
| Čtení s porozuměním, práce s textem. |
19 | |
| Čtení s porozuměním. |
20 | |
| Čtení s porozuměním. |
Návštěvnost:
ONLINE:6
DNES:376
TÝDEN:1786
CELKEM:1283008